fredag 6. februar 2009

Elg i skogen!


Hei igjen!


For tiden har jeg selskap hver dag. Husse er syk og har vært hjemme fra jobben hele denne uken. Han er et kjedelig selskap! Jeg prøver å få ham med på å leke, men han vil bare ligge i sengen! Latsabb!


Pussig egentlig, for vanligvis er Husse ganske aktiv. Han pleier jo stort sett å løpe og gå på ski og trene hver dag. - Men denne uke har han blitt helt utslitt bare vi har gått en liten tur ut...


Selv er jeg i storform. Merker ikke så mye til beinet mitt lenger og har mest lyst til å spurte rundt i all den deilige snøen! Det er jo så mye spennende lukter!


I dag så jeg en elg da Husse luftet meg! Den var kjempediger og jeg ble litt engstelig... Men samtidig var det jo kjempespennende! Dessuten virket den mer redd for meg, enn det jeg var for den. Så når den stakk av gårde dristet jeg meg til å bjeffe litt, bare for å markere. Da følte jeg meg ganske tøff! -Men da elgen hørte bjeffingen min ble den nok litt irritert for den stoppet i alle fall og snudde seg. Da ble jeg selvsagt vettskremt og jeg fant det tryggest å gjemme meg bak Husse. -Så jeg er nok som settere flest; litt sånn "100-meters tøffing".
-Også har jeg fått min første løpetid! Jeg skjønner ikke noe særlig av det, det lukter så rart baki der... Også er alle gutta vi møter på tur plutselig så interessert i meg. Det er selvsagt smigrende, men egentlig mest slitsomt...


1 kommentar:

  1. 100-meters-tøffing.. Hehe.. Du får ligge unna elgen kompis. Trur ikke han er noe å yppe med for oss GS-tisper...

    SvarSlett