torsdag 19. februar 2009

Hos doktor'n:-)


I dag har jeg vært hos doktor'n igjen.

Tid for ny kontroll med røntgenbilde av beinet mitt. Ovenfor ser du skinnen som sitter inne i beinet mitt! Tøft ikke sant?!

Det er egentlig slitsomt med disse kontrollene; jeg får alltid sånne sprøyter som gjør meg helt dizzy. I dag sjanglet jeg rundt i gangene på Veterinærhøyskolen; det er jo litt flaut å se helt full ut:-)

Bruddet var ikke helt grodd, men doktorn'n var fornøyd. Jeg hørte han og Husse snakket om at jeg fortsatt måtte være i bånd ca en måned til. Det var jo dumt, men det er jo uansett båndtvang for tiden så det gjør jo ikke så mye. - Også har jeg jo forsatt løpetid, så om Husse hadde sluppet meg løs nå kunne jo hva som helst skjedd...

Etter at jeg hadde kommet meg hjem, og det meste av den dizzy følelsen hadde gitt seg litt, fikk jeg være med Husse på løpetur! Det var herlig å endelig få være med på tur! Forholdene var perfekte, mykt og fint på grunn av all snøen. Og etterpå var jeg ikke støl engang!

1 kommentar:

  1. Så bra at det går bra da, kompis! Men vær tålmodig nå, sånn at det ikke skjer noe galt igjen! Og vær forsiktig! Jeg vil jakte tiur med deg i mange år framover!!

    SvarSlett