mandag 23. mars 2009

Fri som fugle(hunde)n!!!









På fredag var jeg til kontroll på Veterinærhøyskolen! -Og det for siste gang:-)


Etter nye røntgenbilder ble jeg friskmeldt! Bruddet mitt har grodd helt fint, så nå er jeg klar for skikkelige turer! Husse og Matte tok meg umiddelbart med på fjellet. Gjett om jeg var glad! Det var fantastisk å kunne løpe fritt og snuse på all verdens spenndene lukter. Siden Husse og Matte har passet søstern min Zita og tanen min Gila hele uken, ble de også med på fjellet. Jeg må si jeg er litt imponert over søsteren min... Jeg kan ikke skjønne hvordan hun greier å stå dønn stille når rypene spaserer rett foran henne! Selv stopper jeg og greier å stå stille helt rypene beveger seg; da er det slutt! Men såpass får Husse tåle; det er jo ikke rart jeg er litt ivrig etter å ha vært i bånd tre måneder!


Her kan dere se noen av bildene fra helgen; fint ikke sant?!

1 kommentar:

  1. Så bra! Da kan vi kanske avtale en leke tur i marka en dag =D Hilsen Taz

    SvarSlett